streda, 14. júna 2017

VYSNÍVANÁ IZBA

Ahojte!

Dnes vám prinášam článok, ktorý tu ešte nebol. Chcela by som vám ukázať ako si predstavujem svoju vysnívanú izbu. Myslím si, že každá z nás má nejaké sny a túžby, a určite by sme všetky mali čo najkrajšie zariadené izby. Tento článok bude viac menej o obrázkoch, aby som vám vedela viac priblížiť moje predstavy. Mne osobne sa veľmi páčia izby, ktoré majú biele steny a biely nábytok- vyvoláva to vo mne čistotu, jemnosť a krásu. V jednoduchosti je predsa krása. Čiže izby, ktoré vám ukážem budú prevažne s bielym nábytkom. 😇




V mojej vysnívanej izbe vy však mal byť určite aj nejaký krásny (a samozrejme taktiež biely) toaletný stolík. Aj keď sa nemaľujem často, respektíve dá sa povedať, že skoro nikdy, aj tak by som si veľmi priala a túžila mať vlastný toaletný stolík. Napríklad také, aké máme možnosť vidieť vo filmoch. Neskutočne sa mi toaletné stolíky páčia, a hneď by som si jeden kúpila, keby sme ho mali kde dať. 
Inšpiráciu na toaletné stolíky som čerpala na stránke Favi.sk, kde majú okrem iného aj krásny nábytok. Ak by sa vám nepáčil môj výber, tak si môžete pozrieť toaletné stolíky, ktoré by sa páčili vám priamo TU za naozaj dobré ceny. 

Najviac by som z týchto toaletných stolíkov uviedla do pozornosti najmä ten, ktorý môžete vidieť pod týmto textom. Môže sa vám zdať úplne obyčajný, avšak ja som si ho totálne obľúbila. Môžete ho totiž kľudne používať aj ako pracovný stôl. Spojíte príjemne s užitočným. 



Ako by mala vyzerať vaša vysnívaná izba? 😊

2 komentáre:

  1. Mně přijde,že v dnešní době chce každá dívka čistý bílý pokoj. Vidím to u většiny "jůtůberek". Je to takový americký styl a neříkám,že to není hezký. Protože to je hodně pěkně a jak píšeš působí to čistě a klidně :)
    Já si zase představuji svůj pokoj hodně přířodně s využitím dřeva!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kedže momentálne bývam v byte, kde máme všetok nábytok drevený, tak by som rada mala niečo "biele". Pre mňa je biela krásna a čistá farba, ktorá sa dá všelijak kombinovať napríklad s nálepkami na stene alebo s farebnou posteľou v izbe. :)

      Odstrániť